maanantai 6. kesäkuuta 2016

Leirituutoreiden tervehdys

Moikka!

Terveisiä täältä Kesäkylästä! Me Tuutorit olemme perehtyneet tänään täällä Helsingin toimistolla tulevan Kesäleirin työtehtäviimme ja itse tapahtumaan. Saimme osallistua viikkopalaveriin, jossa tutustuimme etäyhteydellä Yrityskylien eri paikkakuntien toimihenkilöihin. Palaveri kesti tunnin ja meistä Tuutoreista alkoi jo tuntua ettei se päättyisi koskaan. Syömässäkin käytiin, saimme lounassetelit, ja nyt kirjoittelemme tätä blogi-tekstiä. Odotamme innolla tulevaa leiriviikkoa toivoen lämpimiä kelejä.



Tuutorien esittelyt: 

Lilli: Moi! Mä olen Lilli Antinmäki Kauhavalta ja harrastan jääkiekkoa. Odotan innolla tulevaa leiriviikkoa. Näkyillään :)

Julius: Terve! Minä olen Julius Härkki Espoosta ja harrastan jalkapalloa. Jos leirillä tulee ongelmia joissain asioissa, minulta saa apua. Nähdään leirillä!

Topi: Moro! Oon Topi Alakoski, oon harrastanut sählyä. Saatat nähdä minut päristelemässä mopollani ympäri Espoota.


Tervetuloa mukaan kaikkien aikojen kesäleirille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti